SZKOLENIA / WARSZTATYSculptING ANATOMY

Warsztaty z zakresu rzeźbiastrwa cyfrowego oraz wiedzy na temat anatomii człowieka i postaci fantastycznych. 

Video

Warsztaty

Szkolenie Sculpting Anatomy zawiera 3 dni pracy przy modelowaniu w programie Zbrush. Instruktor omawia zagadnienia związane z bryłą, rzeźbą analogową oraz zasadami jakie obowiązują podczas modelowania twarzy oraz anatomii człowieka. Zakres tej wiedzy jest bardzo istotny podczas modelowania postaci, fantastycznych stworów czy zwierząt. Wiedza na temat programu do modelowania to nie wszystko, aby model wyglądał realistycznie, musimy brać pod uwagę zależności jakie występują na ciele człowieka, jego wiek, masę ciała i poziom umięśnienia. Szkolenie jest dedykowane dla artystów 3D, pomaga zrozumieć proces tworzenia realistycznych form i otwiera szersze horyzonty na temat rzeźbiarstwa, co pozwala na kreację jeszcze lepszych modeli 3D.  

1300 PLN brutto (zawiera VAT)

W cenie

Stanowisko komputerowe, catering, poczęstunek, kawa, chillout room.

Każdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia warsztatów.

Terminarz 2020

Zbrush

Maj 29 - 30 - 31
Sierpień 7 - 8 - 9
Wrzesień 11 - 12 - 13

FUR IN PRODUCTION

Lipiec 18 - 19
Wrzesień 26 - 27
Listopad 28 - 29

ZimaSYH2020

Październik 10 - 11 / 24 - 25
Listopad 7 - 8 / 21 - 22
Grudzień 5 - 6 / 19 - 20

3d modelsfor games

Lipiec 4 - 5
Sierpień 22 - 23
Listopad 14 - 15

Complex One

Styczeń 24 - 25 - 26
Maj 15 - 16 - 17
Wrzesień 18 - 19 - 20

VisualMasterclass

Maj 8 - 9 - 10
Sierpień 28 - 29 - 30
Grudzień 11- 12 - 13

SCULPTING ANATOMY

Styczeń 10 - 11 - 12
Marzec 27 - 28 - 29
Maj 22 - 23 - 24
Wrzesień 4 - 5 - 6

Motion Design masterclass

Październik 17 - 18
Masz Pytania?

All rights reserved © 2018-2019 Kraków - m4gseminars.pl