M4GSEMINARSInstruktorzy
Kolektyw M4G SEMINARS to specjaliści z najlepszych firm w Polsce. Staramy się przekazywać wiedzę zdobytą w pracy zawodowej, tak aby uczestnik szkolenia wiedział jak wygląda proces tworzenia modeli oraz renderów w profesjonalnym pipelinie.
BIO
Wojciech Magierski – znany również jako m4gik, założyciel kolektywu M4G SEMINARS, na codzień pracuje jako Art Lead w studiu produkcyjnym Juice. W komercyjnych projektach odpowiedzialny jest za kierunek artystyczny i workflow pracy działu Art.
Wygłasza prelekcje z dziedziny sztuki cyfrowej oraz prowadzi szkolenia z modelowania 3d i postprodukcji na uczelniach i największych festiwalach graficznych w Polsce.
Na początku kariery zawodowej osiągnął m.in. dwa znaczące sukcesy – jego projekty zostały zamieszczone na okładkach magazynów Advanced Photoshop w Wielkiej Brytanii
oraz Computer Arts w Polsce.
Jest trenerem oraz szkoleniowcem w dziedzine grafiki komputerowej, rzeźby 3D oraz postprodukcji.
Marcin Kłusek – obecny jest w braży CG od około 10ciu lat. Na początku pracując jako general/fx i tworząc efekty do reklam powoli przechodził na futrzaną stronę mocy. Bardzo mocno związany z firmą Panoptiqm a obecnie pracujący w Platige Image gdzie na codzień pełni rolę grooming artist. Miał okazję pracować przy cinematikach do ForHonor oraz Metro. Żyje CGI i z CGI … 🙂 . Prócz pracy lubi pograć w piłkę
Marcin poprowadzi warsztaty FUR IN PRODUCTION z groomingu/czesania/tworzenia futra, gdzie pokaże wam ten proces od podstaw, oraz podzieli się z wami doświadczeniami w tym zakresie.
Jakub Madeła – Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na wydziale Sztuki Nowych Mediów. W 2013 roku podjął stanowisko Artysty Technicznego w warszawskim studiu CD PROJEKT RED i obecnie pełni funkcję Dyrektora Technicznego Postaci przy grze Cyberpunk 2077. Na co dzień współpracuje z wieloma działami tworząc szkielety, rigi, elementy symulacyjne, a także narzędzia i systemy animacyjne. Na swoim koncie ma już kilka wydanych tytułów, jednak najbardziej dumny jest ze swojej pracy przy grze „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.
Jakub prowadzi warsztaty 3D MODELS FOR GAMES na których pokazuje jak powinien wyglądać model, aby trafił do silnika gry.
Jerzy Galus – z wykształcenia architekt, z zamiłowania grafik, 12 lat doświadczenia w branży. Od 4 lat właściciel studia VIZ.ART zajmującego się wizualizacjami architektonicznymi oraz projektowaniem. Podczas kariery zawodowej miał okazję współpracować i opracowywać około 200 projektów, komercyjnych i prywatnych.
Jego prace zostały wyróżnione bądź docenione przez: Behance, Corona Renderer, czy All of Architecture. Oprócz tego warto wspomnieć o publikacjach w mediach i prasie branżowej takich jak Nowoczesna Stodoła, Architektura Wnętrz oraz WhiteMAD.
Mirosław Gołofit – absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Rzeźby. Na co dzień pracuje w firmie Picture Wizards jako 3D Artist, modeluje postaci ludzi i zwierząt. Bardzo precyzyjnie dobiera proporcje i dba o anatomie człowieka podczas modelowania. Człowiek dwóch światów: rzeźby tradycyjnej i grafiki 3D. Jego rzeźby znajdziemy w przestrzeniach wielkich miast, a jego modele w cinematikach ( Tom Clancy’s The Division 2), reklamach i filmach. Wiedza z zakresu rzeźbiarstwa jest nieoceniona podczas cyfrowego modelowania dlatego Mirek poprowadzi warsztaty SCULPTING ANATOMY, gdzie pokaże Wam najistotniejsze szczegóły, dzięki którym Wasze modele wejdą na wyższy level.
Sławomir Micek – ukończył Studia – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, Wydział Wzornictwa Przemysłowego, dyplom w 1980 r. Od 1980 roku mieszka i tworzy w Kielcach. Członek Związku Artystów Rzeźbiarzy. Własna pracownia i galeria rzeźby – Kielce. Specjalizuje się w rzeźbie realizowanej w brązie i marmurze.
Tworzy kompozycje w dużej skali do wnętrz architektonicznych oraz sytuacji plenerowych, jak również rzeźby kameralne. Aktywnie uczestniczy w życiu kieleckiego środowiska plastycznego. Ma na swoim koncie wiele realizacji na rzecz miasta w postaci rzeźb plenerowych, tablic i płaskorzeźb pamiątkowych oraz statuetek i medali okolicznościowych. Bierze udział w licznych konkursach i wystawach. Przekazując swoje prace wspiera liczne aukcje charytatywne.
Terminarz 2021
SCULPT & PAINT
Luty | 26 - 27 - 28 |
Czerwiec | 25 - 26 - 27 |
Listopad | 12 - 13 - 14 |
FUR IN PRODUCTION
Luty | 06 - 07 |
Sierpień | 07 - 08 |
6 zjazdów co 2 tygodnieSCULPT YOUR HERO
I edycja start w lutym | 20 - 21 |
II edycja start w lipcu | 03 - 04 |
III start w październiku | 09 - 10 |
3d modelsfor games
Styczeń | 23 - 24 |
Maj | 08 - 09 |
Wrzesień | 25 - 26 |
PRECISION IN 3D
Maj | 15-16 |
VisualMasterclass
Styczeń | 15 - 16 - 17 |
Kwiecień | 09 - 10 - 11 |
Wrzesień | 03 - 04 - 05 |
SCULPTING ANATOMY
Luty | 12 - 13 -14 |
Czerwiec | 04 - 05 - 06 |
Październik | 01- 02 - 03 |
Motion Design masterclass
Styczeń | 29 - 30 - 31 |
Kwiecień | 16 - 17 - 18 |
Wrzesień | 10 - 11 - 12 |
2 ZJAZDYANIMATION WORKSHOPS
Luty | 20 - 21 / 27 - 28 |
Lipiec | 03 - 04 / 10 - 11 |
All rights reserved © 2018-2019 Kraków - m4gseminars.pl
Formularz kontaktowy