M4GSEMINARSInstruktorzy

Kolektyw M4G SEMINARS to specjaliści z najlepszych firm w Polsce.
Staramy się przekazywać wiedzę zdobytą w pracy zawodowej, tak aby uczestnik szkolenia wiedział jak wygląda proces tworzenia modeli oraz renderów w profesjonalnym pipelinie.

BIO

Wojciech Magierski – znany również jako m4gik, założyciel kolektywu M4G SEMINARS, na codzień pracuje jako Art Lead w studiu produkcyjnym Juice. W komercyjnych projektach odpowiedzialny jest za kierunek artystyczny i workflow pracy działu Art.

Wygłasza prelekcje z dziedziny sztuki cyfrowej oraz prowadzi szkolenia z modelowania 3d i postprodukcji na uczelniach i festiwalach graficznych w Polsce.

Na początku kariery zawodowej osiągnął m.in. dwa znaczące sukcesy – jego projekty zostały zamieszczone na okładkach magazynów Advanced Photoshop w Wielkiej Brytanii
oraz Computer Arts w Polsce.

Jest trenerem oraz szkoleniowcem w dziedzine grafiki komputerowej, rzeźby 3D oraz postprodukcji.

Marcin Kłusek – obecny jest w braży CG od około 10ciu lat. Na początku pracując jako general/fx i tworząc efekty do reklam powoli przechodził na futrzaną stronę mocy. Bardzo mocno związany z firmą Panoptiqm a obecnie pracujący w Platige Image gdzie na codzień pełni rolę grooming artist. Miał okazję pracować przy cinematikach do ForHonor oraz Metro. Żyje CGI i z CGI … 🙂 . Prócz pracy lubi pograć w piłkę

Marcin poprowadzi warsztaty FUR IN PRODUCTION z groomingu/czesania/tworzenia futra, gdzie pokaże wam ten proces od podstaw, oraz podzieli się z wami doświadczeniami w tym zakresie.

Jakub Madeła – Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na wydziale Sztuki Nowych Mediów. W 2013 roku podjął stanowisko Artysty Technicznego w warszawskim studiu CD PROJEKT RED i obecnie pełni funkcję Dyrektora Technicznego Postaci przy grze Cyberpunk 2077. Na co dzień współpracuje z wieloma działami tworząc szkielety, rigi, elementy symulacyjne, a także narzędzia i systemy animacyjne. Na swoim koncie ma już kilka wydanych tytułów, jednak najbardziej dumny jest ze swojej pracy przy grze „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.
Jakub prowadzi warsztaty 3D MODELS FOR GAMES na których pokazuje jak powinien wyglądać model, aby trafił do silnika gry.

Jerzy Galus – z wykształcenia architekt, z zamiłowania grafik, 12 lat doświadczenia w branży. Od 4 lat właściciel studia VIZ.ART zajmującego się wizualizacjami architektonicznymi oraz projektowaniem. Podczas kariery zawodowej miał okazję współpracować i opracowywać około 200 projektów, komercyjnych i prywatnych.

Jego prace zostały wyróżnione bądź docenione przez: Behance, Corona Renderer, czy All of Architecture. Oprócz tego warto wspomnieć o publikacjach w mediach i prasie branżowej takich jak Nowoczesna Stodoła, Architektura Wnętrz oraz WhiteMAD.

Mirosław Gołofit – absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Rzeźby. Na co dzień pracuje w firmie Picture Wizards jako 3D Artist, modeluje postaci ludzi i zwierząt. Bardzo precyzyjnie dobiera proporcje i dba o anatomie człowieka podczas modelowania. Człowiek dwóch światów: rzeźby tradycyjnej i grafiki 3D. Jego rzeźby znajdziemy w przestrzeniach wielkich miast, a jego modele w cinematikach ( Tom Clancy’s The Division 2), reklamach i filmach.
Wiedza z zakresu rzeźbiarstwa jest nieoceniona podczas cyfrowego modelowania dlatego Mirek poprowadzi warsztaty SCULPTING ANATOMY, gdzie pokaże Wam najistotniejsze szczegóły, dzięki którym Wasze modele wejdą na wyższy level.

Sławomir Micek – ukończył Studia – Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie, Wydział Wzornictwa Przemysłowego, dyplom w 1980 r. Od 1980 roku mieszka i tworzy w Kielcach. Członek Związku Artystów Rzeźbiarzy. Własna pracownia i galeria rzeźby – Kielce. Specjalizuje się w rzeźbie realizowanej w brązie i marmurze.
Tworzy kompozycje w dużej skali do wnętrz architektonicznych oraz sytuacji plenerowych, jak również rzeźby kameralne. Aktywnie uczestniczy w życiu kieleckiego środowiska plastycznego. Ma na swoim koncie wiele realizacji na rzecz miasta w postaci rzeźb plenerowych, tablic i płaskorzeźb pamiątkowych oraz statuetek i medali okolicznościowych. Bierze udział w licznych konkursach i wystawach. Przekazując swoje prace wspiera liczne aukcje charytatywne.

Terminarz 2021

SCULPT & PAINT

Luty 26 - 27 - 28
Czerwiec 25 - 26 - 27
Listopad 12 - 13 - 14

FUR IN PRODUCTION

Luty 06 - 07
Sierpień 07 - 08

6 zjazdów co 2 tygodnieSCULPT YOUR HERO

I edycja start w lutym 20 - 21
II edycja start w lipcu 03 - 04
III start w październiku 09 - 10

3d modelsfor games

Styczeń 23 - 24
Maj 08 - 09
Wrzesień 25 - 26

PRECISION IN 3D

Maj 15-16

VisualMasterclass

Styczeń 15 - 16 - 17
Kwiecień 09 - 10 - 11
Wrzesień 03 - 04 - 05

SCULPTING ANATOMY

 

Luty 12 - 13 -14
Czerwiec 04 - 05 - 06
Październik 01- 02 - 03

Motion Design masterclass

Styczeń 29 - 30 - 31
Kwiecień 16 - 17 - 18
Wrzesień 10 - 11 - 12

2 ZJAZDYANIMATION WORKSHOPS

Luty 20 - 21 / 27 - 28
Lipiec 03 - 04 / 10 - 11
Masz Pytania?

All rights reserved © 2018-2019 Kraków - m4gseminars.pl