Ekipa M4G
Nasi instruktorzy to specjaliści z branży 3D (VFX, Gamedev, Postprodukcja). Staramy się przekazywać wiedzę zdobytą w pracy zawodowej, tak aby uczestnik szkolenia wiedział jak wygląda proces tworzenia modeli oraz renderów w profesjonalnym pipelinie
Wojciech Magierski
Art Lead w studiu produkcyjnym Juice oraz Supervisor w Platige Image.
W komercyjnych projektach odpowiedzialny jest za kierunek artystyczny i workflow pracy działów odpowiedzialnych za cały proces produkcyjny. Wygłasza prelekcje oraz prowadzi szkolenia na uczelniach i festiwalach graficznych w Polsce.
Wojtek jest założycielem kolektywu M4G.
Mirosław Gołofit
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Rzeźby. Bardzo precyzyjnie dobiera proporcje i dba o anatomię człowieka podczas modelowania. Człowiek dwóch światów: rzeźby tradycyjnej i grafiki 3D. Jego rzeźby znajdziemy w przestrzeniach wielkich miast, a jego modele w cinematikach (Tom Clancy’s The Division 2), reklamach i filmach.
Jerzy Galus
Wykształcenie architekt, z zamiłowania grafik, 12 lat doświadczenia w branży. Od 9 lat właściciel studia VIZ.ART zajmującego się wizualizacjami architektonicznymi oraz projektowaniem. Podczas kariery zawodowej miał okazję współpracować i opracowywać około 300 projektów, komercyjnych i prywatnych.
Krzysztof Gryzka
Twórca postaci, obecny w branży od 20 lat. Jego prace można zobaczyć w wielu cinematikach i reklamach, takich jak For Honor, Watch Dogs2, Ghost Recon, Division2. W wolnym czasie doskonale bawi się na oprogramowaniu ZBrush rozwijając swoje umiejętności w zakresie animacji twarzy i anatomii ludzi i zwierząt.
Marcin Kłusek
Obecny jest w braży CG od około 10ciu lat. Na początku pracując jako general/fx i tworząc efekty do reklam powoli przechodził na futrzaną stronę mocy. Bardzo mocno związany z firmą Panoptiqm a obecnie pracujący w Platige Image gdzie na co dzień pełni rolę grooming artist. Miał okazję pracować przy cinematikach do For Honor oraz Metro.
Dawid Wizor
Houdini Generalista w studiu Rabid Rat oraz miłośnik proceduralności. Swoją karierę zaczynał od Blendera jako generalista 3D. Od kilku lat jego głównym narzędziem pracy jest Houdini gdzie tworzy setupy i symulacje do reklam i gier. Dawid jest ukierunkowany technicznie i artystycznie, czyli tak jak działa Houdini.
Kamil Helbin
Ukończył studia na Wydziale Animacji na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu.
Pracował jako Cinematic Animator w CD PROJEKT RED, realizując się w takich projektach jak Gwint, Wojna Krwi oraz Cyberpunk 2077. Aktualnie pracuje w Covenant jako Animator, gdzie zajmuje się animacją 3D.
Nasi ludzie
Osoby bez których M4G nie mogłoby istnieć to ludzie, którzy dają bardzo duży wkład w to aby pchać naszą wizję do przodu i realizować eventy oraz różnego rodzaju spotkania.
Aleksandra Staniszewska
M4G sem-owe zaplecze foto/video oraz wsparcie organizacyjne. Miłośniczka animacji rysunkowej. Pomaga na wielu płaszczyznach i sprawdza się doskonale.
Ida Łukaszewicz
Pozytywnie nakręcona dziewczyna, która pomaga ogarniać kanały na DC. Jest napędzającym oraz ruchliwym pierwiastkiem w konstelacji M4G.
Mateusz Mleczko
Producent, lektor, grafik. Człowiek o wielu talentach, ale jednocześnie bardzo konkretny i precyzyjny w swoich działaniach. Stabilny filar M4G i bardzo fajny człowiek
Wojtek Piotrowski
Nie może zabraknąć tego gościa. Autor i ojciec chrzestny brandingu M4G. Stworzył logotyp oraz podpowiada nam jak rozegrać graficzne sprawy projektów do druku.